murat erdem

  • Eregion Horl bir güncelleme yayınladı 1 yıl 5 ay önce

    2000’li yıllarda Türkiye’de demokrasi ve iktisadi performans…

  • OHAL kalkarsa ne olur–Röportaj

    OHAL kalkmadan kimse yatırım yapmaz

  • Halk TV’de Enver Abi’nin konuğu oldum

    Halk TV: Enver Aysever FÖŞ’ü konuk etti

  • Bu video sadece 11 dak. Gazete Duvar’a seçimden sonra ekonomi ve siyasette yaşanacakları anlattım.

    Seçime Doğru’da Atilla Yeşilada değerlendirdi: Krizde değiliz ama depremin eşiğindeyiz

  • Çok güldüm….

    ParaAnaliz’in sert muhalefeti AKP’yi korkuttu

  • Eregion Horl bir güncelleme yayınladı 1 yıl 7 ay önce

    Oha, adam Amerika imgelemini müzikal bir temsile taşımış…

  • Eregion Horl bir güncelleme yayınladı 1 yıl 7 ay önce

    FÖŞ’e bak yaa…
    Hiç haber vermiyo, resmen bizden gizli işler çeviriyor…
    Arkadaşlar, Economist’e, FT’ye falan bakın başka kirli çamaşırları var mı FÖŞ’ün…

    :)))

    https://www.birgun.net/haber-detay/ekonomi-uzmani-dr-atilla-yesilada-tek-haneli-enflasyon-ne-simdi-ne-de-2023-te-214899.html

    • 1 yıl 7 ay önce tarihinde Selim Akgün yanıtladı

      Hem “vatandaş bunun hesabını AKP’den soracak” diyor, hem AKP oylarını %48-50’lerde gösteren anketleri muteber görüyor!

  • Cüneyt Akman bir güncelleme yayınladı 1 yıl 7 ay önce

    Sadece döviz değil faiz de rekor kırıyor.
    10 yıllık faiz 14,04
    2 yıllık faiz 15,53
    Verim eğrisi de ters…

  • Cüneyt Akman bir güncelleme yayınladı 1 yıl 7 ay önce

    Dolar, Erdoğan konuşurken 4,30 ile rekor kırdı. Ne zaman dövizdi faizdi konuşsa her ikisi daha da hızlı yükseliyor. Erdoğan’ın her kurduğu cümlenin bu ülkeye maliyeti acaba tam olarak kaç para?
    http://www.paraanaliz.com/2018/guncel/erdoganin-kur-aciklamalari-yaptigi-esnada-dolartl-bir-rekor-daha-kirdi-22952/

  • Cüneyt Akman ve Sebnem kullanıcısının profil fotoğrafıSebnem şimdi arkadaşlar 1 yıl 7 ay önce

  • Cüneyt Akman bir güncelleme yayınladı 1 yıl 7 ay önce

    Sn. Erdoğan bugün “Ekonomide hiçbir rasyonel ve teknik sebebi olmayan, tamamen kur üzerinden yürütülen saldırı dalgasını tersine çevirmek için hayata geçirecek projelerimiz var” demiş partisinin kapalı grup toplantısında. Bu ekonomi literatüründe “irrasyonal spekülasyon” denilen şeydir ve bitirilmesi için projeye filan gerek yok. İrrasyonel spekül…[Devamını oku]

  • Bu seçim analizini çok beğendim

    Ucuz krediler ve partilerin oy oranı

  • Çok güldüm

    Altına dayalı tahvil ihracında büyük FİYASKO

  • İlk siz seyredin: Erken seçim yolunda ekonomi politikası ve piyasa trendleri

    Semih Sakallı FÖŞ’ü ağırladı: Erken Seçim’in ekonomiye etkisi

  • Yaşar Erdinç anlattı: Erken seçim ve piyasalar

    Dr Yaşar Erdinç YouTube’da yorumladı: Erken seçim ve piyasalar

  • Valla şaka değil!

    Çin coştu, Ay’da tarıma başlıyor

    • 1 yıl 7 ay önce tarihinde Eregion Horl yanıtladı

      Ahahahah… Sonra da ektiği ürünlerin etrafını çitle çevirip, “buraya adım atanı vallaha fururum,” der… Belki Kim Yong’u buraya gönderir… Bilemiyorum açıkçası, çok fazla senaryoya gebe bi durum bu…

      :)))

  • ABD Suriye’yi vurdu. Mert Yılmaz video’da Pazartesi olabilecekleri anlattı.

    ŞOK:  Mert Yılmaz videosu:  ABD, Suriye’yi vurdu. Piyasa etkileri ne olur?

  • Eregion Horl bir güncelleme yayınladı 1 yıl 8 ay önce

    Ercan Reyiz sahnede…

  • Eregion Horl bir güncelleme yayınladı 1 yıl 8 ay önce

    Evet FÖŞ, “Muhalif Bir Ekonomistin Güncesi” ile “Hormonlu Büyüme Yılları” kitaplarını sipariş ettim…
    Geriye tek bir şey kalıyor, bir imza günü düzenleyip, o koca yağlı kıçını kaldırıp Ankara’ya gelmen…

  • Ruhat Mengi ile röportajım–reel ekonomi!

    Ruhat Mengi FÖŞ’ü konuk etti

  • Daha fazla yükle